dimarts, 19 de març del 2013

Marxa Trenca-torrompers a La Pobla de Massaluca

A les nou del matí, quatre membres del Club BTT Tivissa,  arribem a la Pobla de Massaluca. Anem a buscar els dorsals i un d’ells decideix fer la ruta llarga. Els altres tres optem per la curta. Sortim, puntuals, a les nou i mitja fent una volta per dins del poble d’un quilòmetre aproximadament.
Comencem a rodar pel camí i de seguida trobem la primera senda. Es fa una mica de tap al principi de la senda però ràpidament comencem a agafar posició. Al tercer quilòmetre de la sortida trobem la separació entre la ruta llarga i la curta. Ja teníem clar quina faríem...
Rodem una estona per pista i trobem la segona senda.  Impressionant. Tenia uns desnivells d’un 17%, més o menys, amb unes revoltes molt tancades i molt llarga. El terreny estava immillorable.
Arribant a baix, després d’uns 4 quilòmetres de senda, trobem un barranc ple de lliseres i  d’aigua, una mica tècnic. De seguida tornem a pujar per una senda fins arribar a la pista on fem uns quants quilòmetres amunt i avall amb uns bons desnivells, tal i com ha de ser una bona cursa de Trenca-torrompers.
Parem en el primer avituallament. Mengem i bevem i a tornar-hi!
Trobem la tercera senda. Res a envejar a les altres, genial! Tota de terra, amb l’escòrrec al mig on la bici s’agafava molt bé i comentem una vegada més: “quina passada les sendes!”.
Tornem a trobar pista i amunt, amunt i passem per el segon avituallament on no parem, seguim endavant…
Als 30 quilòmetres aproximadament arribem a meta on ens esperava el millor, la botifarrada, la cervesa i  el vi de la Terra Alta.
La cursa va ser fantàstica, vam xalar molt del terreny i de les vistes.
Des del club volem felicitar a l’organització ja que estava tot molt ben senyalitzat, els dos avituallaments eren de líquid i sòlid i, com a fi de festa, hi havia un gran esmorzar. L’any vinent segur que hi tornarem!!

Classificació  dels socis btt Tivissa.

Antonio. 7 – 1:52
Oscar. 8 – 1:52
Angel. 18 – 2:09
Esteve. 79 -3:23  (Circuit llarg)