dimarts, 29 de gener del 2013

Reunió de socis



Divendres, 1 de febrer a les 10 de la nit, tindrem una reunió al local del Casal amb los següents punts a tractar:

  • ·         Revisió dels comptes de l’any 2012
  • ·         Preparació de les proves a organitzar enguany
  • ·         Lliurament de les llicencies 2013
  • ·         Preguntes i suggeriments

Us esperem a tots.

dilluns, 28 de gener del 2013

Cursa de Resistència en btt de Sant Antoni a Benissanet



Tot això mentre recuperàvem les forces desprès de la cursa:

-   Que? Com t’ha anat?

-   , bé... almenys no hem quedat los últims, no?

-   Si, i tampoc hem patit tant. L’any passat la vaig trobar més dura, potser perquè era el primer any i mos va agafar una mica desprevinguts.

-   Ja passa això, ja: ho veus tot pla i et penses que serà un passeig, però quan comences a frenar i arrancar la cosa canvia. La primera vegada dius “farem relleus de dos voltes” però que ràpid te’n penedeixes!!

-   Hahahaha!! Si, si, si, encara me’n recordo com aixecava la ma demanant lo relleu, quin patiment!!

-   Sort que aquest esmorzar ho compensa tot.

-   I tant!! No entenc com no s’apunta més gent perquè això és una meravella: una rostida de campionat, pa torrat, vi sense fi, coca... i sense pagar res!!

-   Si xeic, no se si menjarem gaire a l’hora de dinar. I avui he d’anar a casa els sogres.

-   No res, home, que en un parell d’hores ho tindràs tot als peus. Es bona aquesta coca, eh?

-   Boníssima, ja n’he menjat dos talls i estic per emporta’m la caixa sencera.

-   Això, i li regales a la sogra que estarà contenta.

-   Doncs no és mala idea...

I al final vam marxar sense la caixa de coca, es clar, però molt contents de com havia anat la magnifica matinal ciclista. L’organització un 10. A naltros ja mos podeu comptar com a fixes per totes les curses de Sant Antoni que feu, encara que sigui una setmana més tard.
Felicitats i moltes gràcies.

diumenge, 20 de gener del 2013

Sense cursa



Avui havíem d’anar a Benissanet per participar a la Cursa de Resistència que organitzen per Sant Antoni però quan ja ens començàvem a vestir ens arriba el missatge de que la prova s’ha suspès i es realitzarà el proper diumenge 27 de gener. Hem suposat que potser hi havia massa fang o el vent era molt fort, vaja, una cosa de bastant magnitud. I ara que fem? Ja estem mig vestits, la bici a punt, son quasi les nou, no plou... Doncs res, anirem a fer un tomb pel terme que sempre va be.
I això es lo que hem fet: anar fins a Ginestar i tornar per Biscorn i el coll del Moro. No hem patit massa fred i tampoc no hem castigat massa el cos i a migdia ja érem a casa perquè no es queixi ningú. O sigui una sortida sense cap historia ni incident remarcable.
Ara esperem que el proper diumenge les coses surtin be i puguem, finalment, baixar a Benissanet, encara que si hem de fer cas del pronòstic del temps, potser haurem de baixar amb canoes en comptes de bicis.

dimarts, 15 de gener del 2013

Llicencia

Qui vulgui la llicencia ho ha de dir aquesta setmana. Després us haureu d'espavilar valtros sols.
Recordeu que la llicència oficial de ciclisme no nomes serveix per la Xallenger, també té cobertura d'accidents i responsabilitat civil en el ciclisme de lleure, en els entrenaments i quan aneu a fer un tomb per la muntanya. 
Per participar a la Xallenger nomes necessiteu la llicencia cicloturista de la FCC. 59 Euros.
Si voleu esta coberts fora de Catalunya necessiteu la llicencia cicloturista de la RFEC. 72 Euros.
I si voleu participar en alguna cursa puntuable pel Campionat de Catalunya  o qualsevol altre, necessiteu la llicencia Senior o Master. 91 Euros. 
Doncs ja ho sabeu. 

dimarts, 1 de gener del 2013

                            BON ANY 2013!!
                          SALUT I PEDALS!!

diumenge, 16 de desembre del 2012

Amb bici per La Marató



Avui hem anat a Móra per participar a la pedalada per recaptar fons per La Marató de TV3. Un gran dia i una molt bona causa.
Sortim 10 persones, puntuals a les 9, des de Tivissa. Ens separem en tres grups: grup senderiste cap a Banyoles, grup tranquil cap al camí de l’abocador i grup racing cap a Darmós. Quedem en trobar-mos a l’entrada de Móra per poder arribar tots en grup. Lo grup senderiste arriba primer i al cap de cinc minuts lo grup racing. Esperem una miqueta per si arriba lo grup tranquil però ja es quasi l’hora i decidim marxar cap a l’ajuntament, no sigui cas que ja hi siguin. I efectivament, allí estaven tan panxos. Bé, ja hi som tots. Foto de rigor de tots los ciclistes i mos preparem per gaudir d’una matinal de ciclisme amb tranquil·litat i molt bon temps. Hi ha gent de Móra, Gandesa, La Ràpita, Benissanet, Ascó... xiquets i xiquetes, homes i dones, molt bona tropa.
Los companys de la Penya han preparat dos recorreguts: un que va fins al Pas de l’ase pel costat del riu i un altre que va pel barranc de Perles i torna pels Roianos fins a trobar l’altre grup i fer la tornada conjuntament. Sortim a ritme tranquil i així anem tota l’estona, aturant-mos un parell de vegades per reagrupar-mos i passant-ho bé un dia en que lo més important és ser-hi i poder lluir lo mallot de La Marató que, per cert, va una mica apretat de talla. Abans de les 12 ja tornem a ser al punt de sortida i fem l’ultima parada per prendre un petit piscolabis que mos ha preparat l’Ajuntament de Móra. Una estoneta de descans i agafem les bicis per fer la tornada seguint la via del tren fins a Darmós i per les Rioles fins a Tivissa. A quarts de dues ja érem a casa després d’haver fet 55 quilometres que ni s’han notat. Bé, l’Andreu si que ho ha notat perquè se li ha afluixat lo pedal i ha hagut de fer l’últim tros de carretera caminant. Però, tot i amb això, ha sigut un gran dia.

diumenge, 9 de desembre del 2012

Sortida btt Festa del’oli a La Fatarella


Aquest matí hem anat a La Fatarella a passar una mica de fred i a participar en la sortida que organitzen los companys de Pinyó Fixo. Havíem de ser quatre però un dels pros va fer massa parlar ahir a la nit i s’ha quedat curant lo mal al llit.
Arribem a La Fatarella mitja hora abans de la sortida i desprès d’abrigar-mos lo millor que hem pogut, mos en anem al costat d’una foguera terrible que donava una escalforeta la mar de bona. Estàvem a 3º i es notava i encara hi havia algun valent que anava amb pantalons curts...Mare quin fred!!
Sortim a les 9 puntuals i, igual que la setmana passada a Xerta, amb tranquil·litat i sense presses. Comencem a pujar sense patir massa per arribar a la pista que connecta tots los molins. Des d’aquí dalt hi ha una vista fantàstica de tota la Ribera i fins als Pirineus, que es veien perfectament cap allà al fons amb totes les muntanyes nevades. I baix als nostres peus teníem Ascó i l’Esteve comenta que mai havia vist la nuclear tant petita. Desprès veiem Flix, Riba-roja i arribem a la sendera de 2 quilometres i mig. Quina meravella més meravellosa!! Amb poques pedres, excepte la primera baixada que imposava respecte, tot terra de bosc d’aquella que et convida a anar ràpid, passant entre pins sempre cap avall, una altra baixada molt forta i ja som a baix amb una rialla d’orella a orella. I ho torno a dir, quina meravella!! Només per aquesta sendera valia l’esforç de venir. Un cop a baix agafem la carretera i cap amunt, tornem a entrar a una pista i fem lo camí de retorn cap al poble. Però una miqueta abans d’arribar, la gent de Pinyó Fixo mos tenia preparada una sorpresa en forma de pujada curta però que devia ser del 30%. Res, peu a terra i cap amunt. Quan arribem al poble ja hi ha un bon ambient de gent que ha vingut a participar de la Festa de l’oli i a menjar un clotxa d’aquelles bones, bones. Com que teníem gana, ni pensem en fer la foto de rigor d’una suculència com aquesta, però puc assegurar que era de luxe: mig pa, arengada, botifarra, un parell d’alls, un parell de tomaques, un gotet amb olives i un tall de coc d’avellanes que l’Angel diu que és típic d’aquí. Ho hem posat a coure amb les brases d’aquella foguera tant terrible que mos ha calentat dos hores abans i a menjar amb un bon got de vi negre i cap a casa més contents que un gínjol.
Bona sortida, molt recomanable i on segur que tornarem l’any que ve. S’ha d’agrair al club Pinyó Fixo que segueixi organitzant aquesta sortida on lo més important es passar-ho bé. I molt bé que mos ho hem passat, sobretot amb la sendera. No se si ho he dit abans però era una meravella.
I diumenge a participar amb La Marató de TV3, la nostra. Sortirem a les 9 des de la Societat per arribar a Móra abans de les 10 i afegir-mos a tots los ciclistes que, com naltros, participen en un acte de solidaritat amb les persones que pateixen del càncer. Serem més de 100 i segur que serà una sortida que recordarem durant molt de temps.